Kestliku arengu eesmärkide kampaania #hoolin TMW 2017 raames

Aeg
14. märts – 20. aprill, 2017
Koht
Tallinn
Tüüp
Kampaania

27. märtsist 2. aprillini 2017 toimunud Tallinn Music Week (TMW) festival võttis luubi alla kestliku arengu eesmärgid.

2015. a sügisel leppisid maailma riigid ÜROs kokku tegevuskavas „Muudame maailma: säästva arengu tegevuskava aastaks 2030“. Kuna igaühe tegudel ja harjumustel on kokku liidetuna suur mõju sellele, kuidas keskkonda kasutame, pakkus TMW võimalust kaasata ja ühendada inimesi kestliku arengu eesmärkide poole püüdlemisel. Muuhulgas kutsus festival kõiki üles oma positiivseid tegusid ja eeskujulikke harjumusi teistega jagama videokonkursil #hoolin. TMW avalikel vestlustel räägiti nii targast tarbimisest kui kultuuriprügist, festivali raames toimunud Peeter Piheli „Trash Cooking” heategevuslikel õhtusöökidel valmisid road kaubanduskeskuste poolt prügiks tunnistatud toiduainetest ning Uuskasutuskeskuses aset leidnud linnalava-kontserdil sai lisaks hea muusika nautimisele asjadele uue elu anda. Festivali toimumispaikades olid ka spetsiaalsed prügi sorteerimisele suunavad disain-konteinerid (autoriteks sisearhitektid Sille Pihlak ja Siim Tuksam). Senisest enam pöörati  festivalil tähelepanu ka erivajadustega inimeste ligipääsetavusele ning kõikidele ühiskonnaliikmetele võrdsete võimaluste tagamisele, sealhulgas naiskõnelejate osakaalu tõstmisele festivali konverentsil ning avalikes vestlustes.

Algatust toetasid Keskkonnaministeerium, MTÜ Mondo, Euroopa Komisjoni esindus Eestis, Riigikantselei, Rootsi Saatkond, Telia ja KODA by Kodasema.

Kampaania visuaali ja veebilehe töötas välja loovagentuur Velvet.

Loe lähemalt siit, siit ja siit.